Estivada

Estivada de Rodés

Subjècte Festivals, Aveyron
Supòrt Article html
Autor Etnopòle occitan (CIRDOC-Billère)
Date Au début du mois de juillet
Editor CIRDOC - Institut occitan de cultura
Luòc Rodez (Aveyron)

Dempuèi sa creacion en 1995, l'Estivada met en abans la diversitat de las esteticas artisticas e culturalas occitanas, cada an, a la fin del mes de julhet. Enraiçat al còr d'Occitània, dins la vila de Rodés (Avairon-12), l'Estivada propausa tant de concèrts en serada, que de conferéncias, pèças de teatre, projeccion cinèma... a travèrs la Vila pendent tres jorns.

Es tanben l'encontre bèl entre totas las energias localas del territòri. Servicis municipals, associacions, actors culturals, restauraires... totes acampats per propausar un festenal de qualitat, estendard de la cultura occitana.

 

La gastronomie est également à l’honneur, de nombreux estanguets (stands et chapiteaux de restauration) étant installés Place Royale, valorisant les produits du terroir du Béarn et de la Gascogne.

La dimension festive et donc rituelle est également présente particulièrement le jeudi qui voit l’ouverture d’Hestiv’Òc Place Royale. Du haut du balcon de l’Hôtel de Ville, Madame la maire entourée des parrains de l’année, ouvre officiellement les fêtes. Au pied du balcon, la foule assemblée pour une cantèra géante, plus de 4000 personnes, entonne les chansons les plus connues du répertoire, véritables hymnes de Pau et du Béarn : Beth cèu de Pau, Aqueras montanhas et l’Immortèla.