Lo darrèr dimèrcs de julhet que hè senhau d’obertura de las hèstas de Baiona. Desempuish 1932, las hèstas d’estiu qui remplacèn la Sent Leon deu mes de març, debanan per la ciutat canterias, seguicis de carris, musicaires, dançaires…
Las Hèstas de Dacs que son de las mei granas de Gasconha, l’un deus moments màgers deu cicle hestiu – vertadèr rite de passatge – de las generacions joenas dab las hèstas de Baiona e las deu Mont.
Las Hèstas de la Magdalena deu Mont que son de las mei granas de Gasconha, l’un deus moments màgers deu cicle hestiu – vertadèr rite de passatge – de las generacions joenas dab las hèstas de Baiona et de Dacs.
Capdulh deu Haut Aussau, Laruntz qu’ei famós desempuish qui apareishó lo torisme termau au sègle XIXau e qui arribèn un sarròt d’artistas e escrivans. La soa hèsta annau Noste Dama lo 15 d’agost qu’ei particularament remarcabla
Dans le village de Bessan (Hérault) se déroule tous les ans un rituel autour de l’Âne. À l’approche de la Saint-Laurent, le 10 août, la population se rassemble en nombre pour quelques jours de fête
La fête de la Saint-Bourrou correspond à la fête patronale de Marcillac-Vallon et se déroule lors des trois jours du week-end de Pentecôte.
Au nombre des fêtes à animaux totémiques du sud de France, les fêtes de la Tarasque durent quatre jours et se déroulent chaque année le dernier week-end de juin.